Strona Fil'a

Po kiego każda korporacja winna mieć swoją stronę internetową?

Obejrzałem niedawno trend, który sporo osób ma na myśli za przyszłościowy, ja za to uważam takie stanowisko za do reszty nieodpowiedzialne. Mianowicie idzie mi o firmy, które decydują się zaoszczędzić kilkaset złotych (jednorazowo!) na stronie internetowej bowiem fortecą, iż profil na portalu społecznościowym jakim jest Fejs albo Instagram w zupełności starczą i gwarantują im napływ delikwentów. W samej rzeczy zgadzam się z tym, iż już portale społecznościowe do bardzo dobre źródło ruchu i pozyskiwania potencjalnych usługobiorców dla naszych usług, ale… trzeba brać w rachubę, że istotnie nie mamy żadnej obserwacji nad naszą stroną. Pozornie – możemy obrabiać wszystkie opisy, wrzucać dowolne zsunięcia i adnotacje na nasz profil, aczkolwiek trzeba uwzględnić, że tak naprawdę to nie my jesteśmy posiadacz naszej strony an portalu społecznościowym. Co się stanie jeżeli za niewiele miesięcy, albo latek administrator z jakiegoś pretekstu zamyśli skasować nam konto? Kto wie nie spodobają mu się treści jakie publikujemy?

Zobacz: zobacz to

Jako przykład mogę zreferować stream’erkę ze strony twitch.tv której konto zostało skasowane bo w swojej zależności na żwawo stwierdziła, iż wedle niej na świecie istnieją jedynie dwie płcie! Co jeśli ot tak zmieni się model biznesowy tych portali i rozpoczną od stron służbowych żądać dużych cen? Abyśmy w takiej ewentualnie podobnej sytuacji nie zostali z klasyczną „ręką w nocniku” wita słowo dywersyfikacja. Chodzi o dywersyfikowanie źródeł ruchu internetowego i miejsc w których pozyskujemy interesantów, tak ażeby nie podpierać kompletnego wzoru biznesowego na jednym względnie dwóch źródłach. W kontekście wszystkich kosztów które ponosimy w związku z działaniem korporacje kilkaset złotych na strukturę mimo że prostej strony internetowej to jak najbardziej malutko. Choćby nawet nie planujemy jej w obecnej chwili rozpatrywać jako decydujący sposób na reklamę to wprawdzie w mojej oceny wypada ją mieć.

Partner bloga: warty uwagi serwis